Pakko vielä kirjoittaa muutama rivi. Katselin tuota vielä hieman ankean näköistä blogiani. Sivussa on tuo About me, missä lukee:

Äiti. Vaimo. Altto. Tytär. Sisko. Miniä.

Tärkeysjärjestyksessä nuo eivät ole, mutta kaksi tärkeintä kai kuitenkin ensimmäisenä. Ensisijaisesti olen kai äiti, onhan mulla 3 tytärtä, mistä 2 on vielä aikas pieniä. Äitiys on tällä hetkellä ja kai ikuisesti tärkein tehtäväni ja se tuntuu hyvältä. Kukaan ei ole äitinä(kään) täydellinen, mutta mä koen suurimmaksi osaksi olevani ihan hyvä siinä. En ole mitenkään erityisen lapsirakas, mutta omat lapset on tietysti rakkainta maailmassa.

Vaimo. Hirmu tärkeä juttu, kun on noin älyttömän upea mies. Toki näin pienten lasten kanssa tuo parisuhde meinaa välillä kääntyä kämppäkaveruudeksi, mutta täytyy koittaa muistaa se arjen romantiikka! Kaikinpuolin aika hyvä suhde meillä on ja useimmiten olen aikas rakastunut tuohon mieheen!

No, sitten olen tytär ja sisko, tärkeitä juttuja nekin, mutta eipä niistä sen enempää. Miniä menee samaan sarjaan.

Ja sitten toi altto. Musiikki on tärkeää, on aina ollut. Vaikka en koskaan ole musiikkia sen enempää opiskellutkaan, niin musiikki on aina ollut iso osa mun elämää. En osaa juuri mitään soittaa, mutta aina olen nauttinut laulamisesta. Onneksi tajusin monen vuoden haaveilun jälkeen pyrkiä kuoroon ja tajusin pyrkiä vielä toiseenkin eli Vantaan kamarikuoroon. Laulaminen antaa jotenkin niin paljon. Ensinnäkin on upeaa laulaa porukassa, jotka tosiaan osaavat laulaa ja joiden kanssa on hauskaa. Toiseksi on niin vähän sellaisia asioita, joissa koen olevani hyvä, siis asioita, jotka myös koen tärkeäksi. Okei, osaan mä leipoa, mutta eipä se mulle oikein mitään anna. Hyvin laulaminen tuntuu varpaissa asti!

Jos vielä hetken kuuntelisi Marian virttä ja sitten unille.