Tähän minut haastoi sekä Akukka että Tassu.

Tehtäväni on kertoa seitsemän faktaa/omaa tapaani ja haastaa jälleen mukaan seitsemän muuta bloginpitäjää jättämällä asiasta kommentti heidän blogeihinsa.

1. Ennen Kiinaan muuttoa en ollut koskaan käynyt rantalomalla.
2. Jauhan nykyään ennen kahvin keittoa pavut, tosin sähköisessä papumyllyssä.
3. Olin aika tarkalleen 10v kasvissyöjä, joista 2v vegaani. Nyt syön enemmän lihaa kuin kasviksia :-(
4. En tiedä, mikä minusta tulee isona.
5. Rakastan tutkia karttoja.
6. Olen tavannut rakkaan aviomieheni melkein 33v sitten (täytän 33v 17.7. ja olin kai n. viikon ikäinen ensi tapaamiselle).
7. Minulle on 3 ihanaa tytärtä, joista yksi on välillä niiin teini ja kaksi muuta riiviöitä, paitsi nukkuessaan pieniä enkeleitä.

Luulen, että melkein kaikki blogaajat, joiden tuotoksia luen, on haastettu. Ne, keitä ei ole, eivät todennäköisesti tähän vastaisi. Joten jos sinua ei ole haastettu, mutta haluaisit kertoa 7 asiaa itsestäsi, niin jätä kommentti minun lootaan, niin tulen lukemaan!