Aino Istanbulista haastoi seuraavaan meemiin, olen varmaan joskus aikaisemminkin tähän vastannut, mutta siitä  on jo aikaa.

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. mansikanpoimija
2. kotiapulainen
3. keittiötyöntekijä
4. Ikean kassatyöntekijä

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:
1. Hyvinkää
2. Leppävaara
3. Vallinoja
4. Hangzhou, Kiina

Neljä tv-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

Olen katsonut viimeisen reilun viikon ajan melkein joka ilta Travel & Living -kanavaa, yksi ohjelma on ylitse muiden, muita katson sivusilmällä.
1. Miami Ink (Season 3 tulee sunnuntaisin, ma-pe tulee vanhojen uusintoja)
2. Jamie at home
3. Teho-osasto, katsoisin, jos voisin
4. Kotikatu, sillon kun Suomesta saan :-)

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
1. Boracay, Filippiinit
2. Varsova ja Krakova, Puola
3. Hong Kong
4. Saigon, Vietnam

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:
1. Nykyään Facebook...
2. Blogilista
3. Hangzhou-expat
4. Pakkotoisto

Neljä lempiruokaani:
1. Chicken tikka
2. Hootersin chicken garden salad vinagratte-kastikkeella
3. Appiukon valmistama lohi
4. Äidin lohikeitto

Missä haluaisin olla juuri nyt:
1. Jossain lämpöisessä rantakohteessa
2. Lohjansaaren vuokramökissä
3. Käpälämäessä
4. Lontoossa (mielummin kyllä vasta joulun alla)