Eilinen säätiedotus lupaili lunta keskiviikko-illaksi ja vähän torstai-aamuksikin, peukut pystyyn siis!
Saisi sitä lunta tulla Suomeenkin, niin päästäisiin laskiaismäkeen!
maanantai, 14. tammikuu 2008


Elokuussa 2005 alkoi kotirouvan ura Kiinassa eli lähdimme mieheni työkomennuksen vuoksi tyttölaumamme (-98, -04 & -04) kanssa Kiinaan. Nyt kesällä 2009 on paluu takaisin Suomeen.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.